דלג לתוכן הראשי

כרית שינה צבע לבן היפו אלרגני 100 אחוז הולופייבר פוליאסטר

  • מק"ט : BT5FICI21O
  • מחיר: 45
    מחיר מבצע: 35

תיאור:

כרית שינה למיטה
מגיע בצבע לבן כבתמונה 
מידות 50 על 70 ס''מ
100 אחוז הולופייבר פוליאסטר

משלוחים לכל הארץ ניתן המחיר 41 שח
ניתן לבצע איסוף עצמי- רחוב ההדס 19 אור עקיבא
") קמפינג לייף" ב- waze) 
*יש לתאם מראש הגעה  (052-3214741) 

ניתן להזמין בדרכים הבאות:​​
באתר באמצעות כרטיס אשראי
ביט: 052-3214741 052-5565936 PAY BOX 052-3214741
העברה בנקאית לחשבון 12230 בנק הפועלים (12) סניף 673 (מרכז נוף ים אור עקיבא)
זמן אספקה מהיר כ- 7 ימים לא כולל שבתות וחגים

כמות זמינה באתר הינה 3 - לרכישת כמות גדולה יותר עד גמר המלאי ניתן לטלפן 052-3214741 בלבד . לא בהתכתבות בשום צורה.





 

 






זמן אספקה ותנאי רכישה:

זמן אספקה כ 7 ימים לא כולל שבתות חגים ארועים חריגים מלחמות מגפה מתקפת טרור מתקפת מחשבים
מוצרי מצב חירום ומלחמה לא ניתן להחזיר. אסלות מזרנים מטענים פנסים שקי שינה אסלות גרביים גופיות תרמיות חרמוניות אוהלים משקפות שדה משקפי מגן כפפות חומרים כימיים לאסלות בממד ועוד
ניתן להתעניין טלפונית טרם ההזמנה 0523214741

מדיניות החזרת מוצרים:

לא ניתן להחזיר מוצרים שהמזמין הזמין כי לא קרא היטב תוכן המודעה ולא וידא כי צבע או צורה שחשב קיימת ואו זמינה דבר שניתן לעשות טרם ההזמנה בטלפון
אין החזרת מוצרי הגיינה. מזרנים. מגבות. שמיכות. גרביים. שקי שינה .
לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש ושאינו באריזה המקורית
לא ניתן להחזיר מוצר שהינו ייצור והזמנה מיוחדת ללקוח ואו עבר הסבה לבקשת הלקוח
אין אחריות על פנצר או נזק או פיצוץ או קרע לסירות בריכות וג'ק כרית אוויר
כל החזרה תתבצע על חשבון המזמין
הזמנות מיוחדות לא ניתן לבטל או להחזיר
מוצרי תקופת המלחמה ומלאים מוגבלים לא ניתן להחזיר ומי שרוצה להזמין ומתכנן להחזיר מוטב לו שלא יזמין
דמי ביטול למוצר 5 אחוז
אין החזרה על דמי משלוח למוצר שכבר נשלח - משלוח שנשלח והוחזר החיוב יהיה הלוך וחזור .

1. כללי

1.1 השימוש באתר ו/או בתכניו ו/או בשירותים המוצעים בו, כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן והכוללים את מדיניות הפרטיות ("מדיניות הפרטיות"). תנאים אלה מהווים הסכם מחייב בין המשתמש לבין האתר. ביצוע פעולה כלשהי באתר מהווה הצהרה על הבנת תוכנו, קבלת התנאים המופעים והסכמה כי לא תהיה למשתמש ו/או למי מטעמו טענה ו/או תביעה כנגד מפעילי / בעלי האתר ו/או למי מטעמם במישרין ו/או בעקיפין בגין פעולה שביצע באתר.

1.2 בתקנון זה תהא למונחים הבאים המשמעות המפורטת לצידם:

1.2.1 פעולה/שימוש- גלישה באתר וביצוע רכישת או הזמנת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר ו/או שימוש בשירותיו השונים בהתאם להוראות תקנון זה.

1.2.2 משתמש- אדם ו/או גוף אשר נכנסו לאתר "קמפינג לייף".

1.2.3 לקוח- אדם ו/או גוף הגולש באתר ומבצע פעולת קניה לרכישת מוצר ו/או מוצרים בחנות.

1.2.4 קניה ו/או רכישה – קנית מוצר בחנות בהתאם להוראות תקנון זה.

1.2.5 התמונות באתר להמחשה בלבד.

1.2.6 העסק - מפעילי/בעלי האתר www.campinglife.co.il, קמפינג לייף

1.3 החברה \ הבעלים של האתר - תהא זכאית לשנות את הוראות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה. התקנון המחייב יהיה זה אשר יפורסם באתר במועד המכירה.

1.4 הסכם זה פונה לגברים ונשים כאחד וניסוחו בלשון זכר נובע מטעמי נוחות בלבד.

1.5 כל התמונות באתר להמחשה בלבד.

2. תנאים לשימוש באתר

2.1 לקוח המבצע פעולה באתר חייב לעמוד בכל התנאים וההתחייבויות המפורטים להלן.

2.1.1 אדם שגילו מעל 18 שנים, בעל תעודת זהות ישראלית.

2.1.2 בעל כרטיס אשראי תקף של חברת כרטיסי אשראי הפועלת בישראל, ושהונפק בישראל.

2.1.3 בעל כתובת ותא דואר אלקטרוני, להלן דוא"ל , ברשת האינטרנט.

2.1.4 רשום באתר. ההרשמה לאתר מחייבת את קריאתו של תקנון זה עד תומו ובעיון. אם תנאי מתנאיו של תקנון זה אינם נראים למשתמש, הוא מתבקש שלא לעשות שימוש באתר.

2.1.5 ביצוע פעולות באתר יהיה בתום לב וללא שימוש במידע שהתקבל ללא אישור החברה, ושלא יהיה בו ניצול לרעה של טעויות כל שהן במערכות האתר ותיאורי המוצרים.

2.1.6 מתחייב בזאת שלא לבצע פעולה אשר מהותה חשיפת פרטי המשתמש שלו ופרטי כרטיס האשראי שלו בצורה כלשהי באתר.

2.1.7 המשתמש ו/או הלקוח מתחייב בזאת שלא לבצע פעולה שמהותה חשיפת פרטים כלשהם של משתמש אחר.

2.1.8 המשתמש ו/או הלקוח מתחייב לא לבצע פעולה שמהותה פגיעה באתר ו/או במפעיליו ו/או בבעליו ו/או בתוכנו והוא מקבל עליו את תקנון האתר ואת כל האמור בו.

2.1.9 הקלדת הנתונים על-ידי הלקוח כמוה כהתחייבות של הלקוח לרכוש את המוצר ולשלם לבעלי האתר את מחירו הנקוב באתר. הלקוח מתחייב לדאוג לכך כי חברת כרטיסי האשראי תעביר לחברה את הסכום בו התחייב הלקוח.

2.2 למידע על אבטחת הנתונים באתר יש לקרוא את "אבטחת נתונים".

3. חשבון חבר מועדון

3.1 לקוח העושה שימוש באתר חייב להירשם כחבר מועדון, ולפתוח חשבון משתמש.

3.2 המשתמש ו/או הלקוח הנו האחראי היחידי לשמירת סודיות פרטי חשבונו וסיסמתו, לשמירת גישה מוגבלת לחשבונו, והוא מסכים ומקבל אחריות לכל הפעילויות שיתבצעו ו/או מופיעות תחת החשבון שלו.

3.3 האתר, מפעיליו ובעליו שומרים לעצמם את הזכות לסרב לשרת בעל חשבון, להקפיא ו/או למחוק חשבון, להסיר או לערוך תוכן או לבטל הזמנה מחשבון ספציפי על פי שיקולים בלעדיים לאתר ולחברה.

3.4 חשבון החברות ישמש כאסמכתא מקובלת על הצדדים לביצוע פעולות על ידי המשתמש באתר.

3.5 לצורך ביצוע רכישה/פעולה יצטרך הלקוח להזין לאתר את כל הפרטים הנדרשים בחשבון ובפרטי התשלום.

3.6 על פי החוק במדינת ישראל הלקוח אינו חייב לספק פרטים אלה, אך בלעדיהם לא ניתן יהיה לבצע רכישת מוצרים/שירותים באתר.



3.7 בעצם ההרשמה למועדון, או הקניה באתר, מסכים הלקוח כי לא יהיו לו תביעות בעקבות תיקון מס` 40 בחוק התקשורת (בזק ושידורים) שנכנס לתוקפו ביום 1.12.08 והוא מאשר לבעלי האתר לשלוח לו מידע פרסומי אודות הנעשה באתר לחשבון הדוא"ל בעזרתו נרשם.

3.8 ניתן לבצע הסרה מרשימת הדיוור האמורה בסעיף הקודם בכל רגע, בצרופה הנמצאת ברשימת הדיוור.

4. איכות הנתונים

4.1 איכות נתוני הלקוח

4.1.1 האחריות המלאה והבלעדית לכל טעות בהקלדת נתונים על ידי הלקוח תחול עליו, והלקוח ישא בכל תוצאה העלולה לנבוע כתוצאה מטעות בהקלדת הנתונים. רישומי המחשב כפי שנקלטו ויופיעו באתר יהוו ראיה לכאורה לכך כי הנתונים המופיעים בהם הם הנתונים אשר הוקלדו על ידי הלקוח.

4.1.2 במקרה והלקוח טעה והזין נתונים שגויים בחשבונו, ובעקבות טעות זו בוצע משלוח כושל ללקוח, יחויב הלקוח בדמי המשלוח ובדמי הטיפול המהווים 5% מערך המוצר.

4.1.3 במקרה בו נתוני כתובת הלקוח לא היו מדויקים דיים, תוכל החברה, על-פי שיקול דעתה, לספק את המשלוח לנקודות איסוף מרכזית כגון סניף דואר ו/או חברות משלוחים. במקרים אלה הלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי בגין שינוי סוג המשלוח.

4.2 איכות נתוני רכישה
באתר פועלות מערכות האוספות ושומרות את פרטי הפעולות אותן מבצע הלקוח. איסוף פרטים זה מאפשר לחברה לספק את המוצרים והשירותים, אשר בהם מעוניין הלקוח. הואיל והאתר אינו חסין לחלוטין מתקלות במערכותיו, יכול להיווצר מצב של תקלה בו לא יקלטו כל הפרטים. האתר לא יספק מוצרים שהוזמנו באם ההזמנה לא נקלטה במחשבי האתר, או שנקלטה באופן פגום ו/או חלקי, וזאת, גם אם מקור התקלה במחשבי האתר. באם לא הופיעה הודעת אישור על ההזמנה, הזמנת הלקוח לא נקלטה במחשבי האתר. במקרה זה יש לשלוח דוא"ל לכתובת: camplifeisrael@gmail.com, וזאת לצורך תיקון ההזמנה.
במצב תקלה, שבו לא ייקלטו פרטי הלקוח, תהיה החברה רשאית לא לספק לו את השירותים והמוצרים, וזאת ללא חובת הודעה ללקוח או פיצוי כלשהו.

4.3 איכות נתוני המוצרים והשירותים

4.3.1 תיאור המוצרים ומחירם הינם אלו המופיעים בכיתוב שבאתר בלבד, והתמונות המופיעות הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.

4.3.2. המחירים המופיעים באתר הינם למכירה באתר בלבד (למעט במקרה המפורט בסעיף 5.6 בהמשך) וכוללים מע"מ.

4.3.3 במקרה ונפלה טעות בפרטי המוצרים ו/או השירותים כגון שם המוצר, תיאור המוצר, מחירו, תנאי התשלום, תמונת המוצר, נתוני היבואן/יצרן וכיו"ב, תהיה החברה רשאית לבטל את הפעולה/הרכישה. במקרה ביטול רכישה ו/או ביטול פעולה כל שהיא, על-ידי החברה, יזוכה הלקוח בכרטיס האשראי ע"י עובד החברה אשר ייצור קשר טלפוני עם הלקוח.

5. הזמנות מוצרים וביצוע רכישות

5.1 את כל ההזמנות ניתן לבצע בצורה מקוונת דרך האתר או בטלפון ב- 052-3214741. בביצוע הזמנה בצורה מקוונת תעברו תהליך רישום ותשלום מאובטחים ועד לנקודה בה תלחצו על `בצע רכישה` בדף הסופי של תהליך ההזמנה תוכלו להוסיף/לתקן/למחוק כל פריט שהכנסתם לסל שלכם.

5.2 עם סיום תהליך ההזמנה על-ידי הלקוח ורישומה במערכת, תופיע הודעה המציינת כי ההזמנה נקלטה במערכת ויישלח דואר אלקטרוני לאישור קבלת ההזמנה לכתובת הלקוח. הטיפול בהזמנה יחל לאחר קבלת אישור מהימנות הפרטים האישיים של המזמין ואישור חברת כרטיסי האשראי, אולם החיוב בפועל יתבצע ביום המשלוח.

5.3 פרטי הפעולה כמו שמופיעה ברישומי האתר, תהיה כהזמנה סופית ותהווה כעסקה ו/או כהזמנה בכתב ובחתימת הלקוח, למעט מקרה בו הלקוח מעדכן על שינוי בטרם יציאת המשלוח, עדכון כתובת משלוח יתבצע טלפונית , ניתן לשלוח את העדכון בדוא"ל או דרך טופס "צור קשר" באתר, אך חובת הלקוח היא לוודא את קבלת השינוי טלפונית. רישום פרטי פעולת ההזמנה יהיה קביל על הצדדים כפעולה מסחרית לכל דבר ועניין.

5.4 זמן הטיפול בהזמנה כפוף להימצאות המוצרים במלאי ו/או לפעולות כאלה ואחרות הנדרשות עבור אספקתם כגון אספקתם על-ידי צד שלישי, אריזה, כיוון וכולי, אך לא יעלה על 14 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה, למעט מקרה בו הלקוח יעודכן אחרת.

5.5 באחריותו של הלקוח לדאוג כי יהיה זמין בכתובת האיסוף אותה ציין בפרטיו. כמו-כן, החברה לא תהייה אחראית על עיכובים במשלוח עקב חוסר תיאום עם השליחים.

5.6 אם כתוצאה מגורמים שאינם תלויים בחברה או בבעלי האתר או שאין לחברה או בעלי האתר שליטה עליהם, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל:מגפה. רעידת אדמה.מצב מסוכן. מצבי קיצון. גיוס מילואים. סגר.עוצר. תקלות מחשוב וטלפוניה ו/או פעולות איבה ו/או שביתות כלליות ו/או תוספות מס ו/או הטלת תשלומי חובה בנוסף לאלה הידועים בעת המכירה ו/או כל כח עליון אחר, אשר יעכבו ו/או ימנעו את מכירת המוצרים ו/או את אספקתם ו/או ימנעו מהחברה או הבעלים לבצע כל התחייבות שעליה לקיים כלפי הקונה, תהיה החברה או הבעלים זכאית לבטל את הקנייה ולהחזיר ללקוח את כספו, אם שילם, על חשבון התמורה, מבלי שללקוח תהיה כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה בגין ביטול המכירה.

5.7 החברה רשאית לבטל על דעתה עסקה אשר בה נמכרים מוצרים היכולים לשמש לדעתה לביצוע פשע כלשהו.

6. תשלום

6.1 אישור הפעולה של הלקוח באתר מותנה באישור מצד חברת כרטיסי האשראי שדרכה התחייב לבצע את הרכישה.

6.2 הונאת כרטיס אשראי היא בלתי חוקית ותוביל לתביעה בכל המקרים.

6.3 במידה ופריט כלשהו בהזמנה של הלקוח חסר במלאי, אנחנו ניצור קשר עם הלקוח על מנת להסביר את המצב ולאשר באם ירצה לבטל את ההזמנה או לבצע הזמנה חדשה עם פריטים הקיימים במלאי.

6.4 התשלום כולל את מחיר המוצרים ו/או השירותים ובתוספת הוצאות משלוח וטיפול כמפורט באתר. יודגש כי גם כאשר הכיתוב באתר הינו "משלוח חינם", מוטלת על החברה עלות משלוח אותה היא סופגת, למעט במקרה של ביטול עסקה ו/או השבה, שאז תחושב עלותו האמיתית של המשלוח.

6.5 הבעלות על הסחורה המוזמנת באתר תועבר ללקוח בעת האספקה וזאת רק בתנאי שהתקבל תשלום מלא עבור הסחורה.

6.6 לקוח המעוניין בפריסה לתשלומים יעשה זאת בטופס ההזמנה.

7. משלוחים

7.1 כתובת למשלוח

7.1.1 בחירת הכתובת בביתכם או כתובת חלופית
על מנת להקל עליכם, תוכלו להקים חשבון ב www.campinglife.co.il בו תוכלו לשמור את הכתובת המועדפת עליכם. בכך תחסכו זמן ותימנעו מטרחה של מילוי טפסים פעם נוספת בהזדמנות הבאה שתבצעו הזמנה אצלנו.
במידה ותהיו מעוניינים לשלוח את הסחורה לכתובת חלופית, תוכלו לציין זאת בטופס ההזמנה כאשר תתקדם לקופה. כתובת זו יכולה להיות כתובת עסק או מגורים.

7.2 עלויות משלוח רגילות

7.2.1 החברה מבססת את עלויות המשלוחים על עלויות הנגבות ממנה על-ידי נותני השירות. עלויות אלה יועברו וישולמו במלואן על ידי הלקוח, אלא אם נמסר אחרת.
רוב ההזמנות מסופקות תוך 1 עד 7 ימי עבודה. עם זאת, לעיתים אנו נתקלים בקשיים של זמינות. בנסיבות הללו, האספקה יכולה לארוך עד 14 ימי עבודה. במידה ולא נוכל לספק את ההזמנה תוך 14 ימי עבודה, ניידע אתכם באמצעות דואר אלקטרוני. או טלפון .
במקרה בו לא יעלה בידינו ליצור קשר עמכם לשם תיאום האספקה, לא נחויב לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה.
עלויות המשלוח נקובות בצורה פשוטה לפי גובה סכום ההזמנה שלכם. חיוב המשלוח יתבצע פעם אחת עבור כל הזמנה.
אנו ב- CAMPINGLIFE עושים מאמץ לצמצם את הפגיעה באיכות הסביבה ולכן אנו אורזים את המשלוחים בקרטונים שהתקבלה בהם סחורה.

יום עבודה יספר מיום למחרת ההזמנה.

ימי העבודה הם בימים א-ה לא כולל ערבי חג ולא כולל יום ו'.

7.2.2 עלויות המשלוח המעודכנות, לפי הזמנה (נכון ל-1 לדצמבר 2014) הן:

- עלות הובלה רגילה - 41 ש"ח

- עלות הובלת אקספרס - לפי תיאום ובדיקה טלפונית


7.3 עלויות משלוח וטיפול משתנות


המוצרים יארזו באופן שיהיה המתאים ביותר למוצרים המוזמנים וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדית של החברה. הלקוח יחויב בעלויות הנובעות מצרכי אריזה מיוחדים ו/או ממשקל האריזה ו/או יתר נפח שהם תוצאה של אריזה מיוחד.
מוצרים הדורשים הרכבה או התקנה יישלחו לא מורכבים, אלא בתוספת תשלום על הרכבה, האחריות על תיאום ההרכבה תחול על הלקוח.



8. תוספת להזמנה

8.1 במידה והלקוח מעוניין להוסיף מוצר להזמנה, יש לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר 052-3214741 - או לשלוח דוא"ל לכתובת EFISHITRIT@GMAIL.COM לצורך ההוספה.

8.2 לא יחול שינוי בדמי הטיפול והמשלוח, במידה ותוספת ההזמנה תגיע בטרם יציאת המשלוח.

9. החזרות וביטולים

9.1 החזרת מוצרים תתבצע רק באישור ובתיאום מראש עם החברה, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

9.2 הלקוח יודיע טלפונית לחברה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר על רצונו לבטל את העסקה, למספר: 052-3214741

9.3 הלקוח יחזיר את המוצר שקיבל באריזתו המקורית, על כל חלקיה וסימניה, כשהמוצר והאריזה שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם כלשהם במצבם כפי שקיבל אותם, לחברה, ו/או למי שהחברה תורה ללקוח להחזירם, וזאת בתוך 5 ימים מיום הודעתו. מוצרים אשר פורקו ו/או הורכבו ו/או נעשה בהם שימוש, לא יוכלו להיות מוחזרים.
מוצרים בהזמנה מיוחדת או הותאמו במיוחד עבור הלקוח . מזרוני שינה. שמיכות. גיק כרית אוויר וכו. אשר נפתחו ונרכשו במקום עם איסוף עצמי או בהזמנה באתר אינם יכולים להיכלל במוצרים שניתן להחזרה תוך 14 יום.
כולל מוצרים שנרכשו על מנת להציגם ללקוחות אחרים ואו מצגת שווא לא יוכלו להיות מוחזרים בשום אופן ואינם במניין 14 יום כלל.

9.4 כל הפריטים יוחזרו בתוספת החשבונית המקורית. מוצרים ללא חשבונית לא יתקבלו. וששולמו.

9.5 דמי הובלת המוצר חזרה למחסני החברה הם באחריות הלקוח. הלקוח אחראי לכל עלות כספית נוספת עבור משלוח המוצרים המוחזרים. במקרה בו ניתן ללקוח שירות נוסף הנדרש עבור המוצר כמו כיוון, התאמה וכל פעולה אחרת ספציפית למוצר, יחויב הלקוח בעלויות אלה והחזרת המוצר לא תזכה אותו בעלויות אלה. במקרים בהם קיימות עלויות נוספות כגון: מיסים, דמי תווך, דמי הובלה ומשלוח ליעדים אחרים בארץ, לא יוחזרו ללקוח עלויות אלה.

9.6 במקרה של ביטול רכישה ו/או החזרת מוצר, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם, בניכוי עלות דמי הובלת המוצר, ודמי טיפול בגובה 5% מערך המוצר או 100 ₪, הנמוך מבין השניים, גם במקרה והלקוח לא שילם עבור המשלוח ו/או שמחיר המשלוח המוצהר באתר היה "חינם" ו/או "אפס ₪".

9.7 במקרה וההזמנה בוטלה וטרם נשלחה, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם במלואה. למעט הוצאות אשראי ששולמו לחברות האשראי.

9.8 בשאלות נוספות בנוגע לביטולים או החזרות או מקרים נוספים שלא פורטו לעיל ניתן לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר 052-3214741 -או לשלוח דוא"ל לכתובת: EFISHITRIT@GMAIL.COM

10. אבטחת מידע ומדיניות פרטיות

10.1 אנחנו מכבדים את הפרטיות של כל הגולשים המשתמשים באתר זה. מדיניות הפרטיות הזו מסבירה איזה מידע אנחנו אוספים מכם, כיצד אנחנו משתמשים בו וכיצד אתם יכולים לשלוט בשימוש שלנו במידע האישי שלכן. אנחנו נערוב לכך שכל המידע האישי המסופק נשמר בביטחה, בהתאם לחוק. אתר זה מכיל קישורים לאתרים אחרים. אנא היו מודעים לכך שאין אנו אחראים לשמירת הפרטיות של אתרים אלו. אנחנו מעודדים את המשתמשים שלנו לשים לב כאשר הם עוזבים את האתר שלנו ולקרוא את הצהרות הפרטיות של כל אתר שאוסף מידע אישי המאפשר זיהוי. הצהרת פרטיות זו תקפה למידע הנאסף על ידי אתר זה בלבד.

10.2 קמפינג לייף בבעלות אפי שטרית היא בעליו הבלעדיים של המידע הנאסף באתר זה. אנחנו לא נמכור, נשתף, או נשכיר מידע זה לאחרים בדרכים שונות ממה שמפורט בהצהרה זו אלא אם כן נהיה זכאים או נדרש לעשות כן, או אם נאמין שפעולה כזאת הכרחית כדי להגן על זכויותינו, רכושינו, או ביטחונינו האישי ושל משתמשים אחרים של אתר זה. הפרטיות שלכם היא בחשיבות עליונה בעינינו, ואנחנו מבטיחים לא למסור לעולם את פרטיכם האישיים לחברה חיצונית לשם דיוור או מטרות שיווקיות ללא הסכמתכם המפורשת.

10.3 המידע שנאסף

ייתכן ונאסוף מכם את הנתונים הבאים:

10.3.1 מידע שתספקו לנו בעת פתיחת חשבון או שינוי פרטים. לדוגמא, שמכם, כתובת, כתובות שונות למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, סיסמה, ופרטי כרטיס אשראי שיכולים לשמש בעת ביצוע הזמנה.

10.3.2 מידע שתספקו לנו בעת ביצוע הזמנה מקוונת או על ידי מילוי של טופס רישום מקוון שאנחנו יכולים לפרסם באתר. לדוגמא, שמכם, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת משלוח, ופרטי כרטיס אשראי שהם הכרחיים לטיפול בהזמנה.

10.3.3 מידע שתמסרו לנו באופן וולונטרי בדואר אלקטרוני או באמצעים אחרים.

10.3.4 מידע על המחשב שלכם, כולל, כאשר ישנה אפשרות, כתובת ה-IP שלכם, מערכת הפעלה וסוג הדפדפן.

10.3.5 מידע על השימוש שלכם באינטרנט שנאסף על ידי קובץ cookie המאוחסן בכונן הקשיח של המחשב שלכם.

10.4 תיקון/עדכון של מידע אישי
במידה ופרטי הזיהוי האישיים של משתמש משתנים (כמו למשל המיקוד שלכם), או במידה ומשתמש אינו מעוניין יותר בשירות שלנו, אנחנו נשתדל לספק דרך לתקן, לעדכן או להסיר את המידע האישי של אותו משתמש שסופק לנו. ניתן לשנות פרטים בקלות דרך `עדכון פרטים` בדף "החשבון שלי" או במשלוח דואר אלקטרוני לשירות לקוחות ל EFISHITRIT@GMAIL.COM

10.5 צד שלישי הרשאי להשתמש במידע
ייתכן ונמסור את הנתונים שלכם לצד שלישי למטרות טיפול בתשלומי אשראי וטיפול בהזמנות שלכם.
ייתכן גם שנשתמש בנתונים שלכם או שנתיר לצד שלישי נבחר שימוש בנתונים שלכם כדי לספק לכם מידע על מוצרים או שירותים שעשויים לעניין אתכם או להועיל לכם, או כדי לנהל מחקר שיווקי.

10.6 הסכמתכם

במהלך ההזמנה המקוונת ו/או תהליך הרישום תינתן לכם האפשרות לסגת מהסכמתכם לבאים:

א. התקשרות אתכם להציע מוצרי קידום ושירותים; ו/או

ב. העברת מידע עליכם לידי צד שלישי שעשוי להציע לכם מוצרים או שירותים שהוא חושב שיכולים לעניין אתכם.

היכן שתיסגו מהסכמתכם להשתמש במידע האישי שלכם אנחנו נפסיק שימוש כזה באופן מיידי האפשרי לביצוע. אם אתם מעוניינים לחדול מלקבל הצעות קידום מכל צד שלישי שמסרנו לו מידע עליכם בהתאם למדיניות פרטיות זו, אנא צרו קשר עם חברה זו ישירות לפי ההליך שניתן על ידי חברה זו בהתקשרויות שלה אתכם.

10.7 אבטחה

10.7.1 אנחנו קמפינג לייף מבינים כמה זה חשוב לשמור בביטחה כל מידע שאתם מספקים לנו. האתר שלנו (www.campinglife.co.il) משתמש כרגע בטכנולוגיית הצפנה ברמה גבוהה מסוג SSL, תוכנת האבטחה המתקדמת ביותר כיום לעסקאות מקוונות. מסיבה זאת אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנחנו לוקחים ברצינות רבה את האבטחה של התשלום שלכם ושל פרטיכם האישיים. ייתכן ובעתיד נבצע שינויים אם נרגיש שאבטחה מוגברת תועיל לכם בעת שימוש באתר.

10.7.2 בעוד שכרגע אנחנו משתמשים בהצפנת SSL על מנת להגן על מידע מקוון רגיש, אנחנו גם מגינים על המידע שלכם כאשר הוא איננו מקוון. כל המידע שלכם, לא רק המידע הרגיש שהוזכר לעיל, מוגבל במשרדים שלנו. רק עובדים שזקוקים למידע כדי לבצע מטלה מסויימת (כמו למשל, נציג שירות לקוחות) מקבלים גישה למידע האישי שלכם. השרתים עליהם אנחנו מאחסנים את המידע האישי שלכם נשמרים בסביבה מאובטחת.

10.8תלונות

10.9.1 אם אתם מרגישים שקמפינג לייף אינה פועלת לפי מדיניות הפרטיות המפורסמת, ראשית צרו קשר עם שירות לקוחות ב EFISHITRIT@GMAIL.COM או בטלפון ב 052-3214741

11. אחריות המוצרים.

11.1 אחריות על מוצר 3 חודשים בלבד מיום הרכישה בהצגת חשבונית.

12. דין ושיפוט
בביקורך באתר, הנך מסכים לכך שתנאי השימוש כפופים לחוקי מדינת ישראל בכל דבר ועניין.
בביקורך באתר הנך גם מסכים כי הכתובת לבירורים ומחלוקת בנושא האתר והפעולות שבו יהיה בית המשפט שבמחוז חדרה
קניה מהנה
אפי שטרית 052-3214741